-- M I L L O R Q U E L A P S P ---
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
-- M I L L O R Q U E L A P S P ---

Un lloc on competiràs per ser el millor jugador de minijocs
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Cercar
 
 

Resultados por:
 
Rechercher Búsqueda avanzada
Últimos temas
» Puntuació de les pelicules
Películes... Icon_minipostedDc Jul 30, 2008 3:28 pm por tangencial UJA10

» Eshh una fieshtahh
Películes... Icon_minipostedDs Jul 26, 2008 6:48 pm por dindirindin

» EEUU envia mes de 3000 bilions de dolars a Andorra pensantse que era un pais d'Africa que estave en guerra xD
Películes... Icon_minipostedDj Jul 24, 2008 5:07 pm por tangencial UJA10

» Películes...
Películes... Icon_minipostedDl Jul 21, 2008 2:44 pm por ll Batista ll

» Héctor + Psp: Megaman X Maverick Hunter Final Bosses
Películes... Icon_minipostedDj Jul 17, 2008 11:27 pm por sssno

» Joc 010 Bowser Ball es un joc tipu particles
Películes... Icon_minipostedDt Jul 15, 2008 5:26 pm por dindirindin

» Canso espectacular
Películes... Icon_minipostedDt Jul 15, 2008 1:55 pm por ll Batista ll

» 002: Evitant accidents
Películes... Icon_minipostedDl Jul 14, 2008 4:15 pm por dindirindin

» 003: Lucha de Titanes
Películes... Icon_minipostedDl Jul 14, 2008 4:14 pm por dindirindin

Mejores posteadores
dindirindin
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
nEsT
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
ll Batista ll
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
tangencial UJA10
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
aqueterajo
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
sssno
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
RogerGaara
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
semprehihaurapspiratas
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
abraham
Películes... Vote_lcapPelícules... Voting_barPelícules... Vote_rcap 
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 34 el Dg Ago 13, 2023 12:33 pm
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Navegación
 Portal
 Índex
 Llista de Membres
 Perfil
 FAQ
 Buscar
Sondeo

 

 Películes...

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Películes...   Películes... Icon_minipostedDl Jul 14, 2008 9:21 pm

Per parlar i debatre, si és possible, sobre pel·lícules que haguem vist o per recomenarle d'altres, ja que jo vull aprofitar la web de http://www.peliculasyonkis.com/ per mirar pelis a saco durant l'estiu xD, axi que a recomenar
Tornar a dalt Ir abajo
dindirindin
Nivell 8: Et mereixes respecte
Nivell 8: Et mereixes respecte



Nombre de missatges : 202
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDl Jul 14, 2008 9:34 pm

loa millor pelicula ke sa fet mai es jurassic park (la 1)
Tornar a dalt Ir abajo
tangencial UJA10
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDt Jul 15, 2008 12:03 am

Es molt bona la saga de American Pie que suposo que la majoria haureu vist alguna po eu d mira com a minim fins a la 4 que son les millors xD
Tornar a dalt Ir abajo
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDt Jul 15, 2008 3:10 pm

Acabo d'acabar de veure la peli de "El motorista Fantasma" i us la recomano, molt bona, a mi m'ha encantat, dura 100 minuts pero es passen rapid i la peli està molt bé, el que passa es que al final es confus, no se si es queda amb la tia i aprofita... o si sen va sol, la tia esta bona

Si podeu veurela mireula pq esta molt be
Tornar a dalt Ir abajo
RogerGaara
Nivell 2: Uns pocs missatges, que paquet
Nivell 2: Uns pocs missatges, que paquet



Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 04/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDc Jul 16, 2008 2:54 am

Max la peli aquesta no es que sigui molt bona, es entetinguda per pasar el rato pero bona no es, l'unic que em mola es quan baixa l'edifici amb la moto y les armes que son anades de la olla
Tornar a dalt Ir abajo
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDc Jul 16, 2008 4:21 pm

RogerGaara escrigué:
Max la peli aquesta no es que sigui molt bona, es entetinguda per pasar el rato pero bona no es, l'unic que em mola es quan baixa l'edifici amb la moto y les armes que son anades de la olla

A mi m'ha agradat bastant, per no dir molt, es molt paranoica l'historia pero esta guapa

PD: Ahir vauig veure "El incidente" vaya peli, joder, que bona, pero perd acció pel mig de la peli, es recupera quan el tiu es tira sota la maquina talla gespa xD

PD2: Ara estic mirant American Gangster, ja us dire el que
Tornar a dalt Ir abajo
tangencial UJA10
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDc Jul 16, 2008 5:08 pm

Bueno fa uns dies vaig veure El incidente (que ja l'havia vist) i bueno el millor tros es quan el tiu es fica a sota del tallagespa o tambe quan la iaia akella va petant els vidres amb el cap xD

La del motorista fantasma, Max, es normaleta po mol 'fantasiosa' xD nose no m'a agradat mol i e vist tambe la part final de American Pie 5 i bueno la cursa en si dl final es tremenda, pler de ties en boles per alla corrent Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
dindirindin
Nivell 8: Et mereixes respecte
Nivell 8: Et mereixes respecte



Nombre de missatges : 202
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDc Jul 16, 2008 5:32 pm

us olbideu de lo millor:



el tio dels lleons xD tongue
Tornar a dalt Ir abajo
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDc Jul 16, 2008 5:39 pm

Ostia, ya veus el dels lleons, que es fot alla al mig i els i dona els braços pq li arrenquin xD, que heavy

i al començament de tot tb, que estan dos ties en el banc i que una no li efecte i la altre es treu el que porta al cabell i que su claba a la yugular, joder, va passar me germana a veure quina peli mirava i va quedar traumada xD, estava dient, joder, jo no ho volia veure XDDD, que bo xD, i la iaia, que es posa a cridar, me quieres robar ehhh, i que despres mira fixament al tiu i es rebenta el cap contra els cristalls xD, que bo
Tornar a dalt Ir abajo
nEsT
Nivell 8: Et mereixes respecte
Nivell 8: Et mereixes respecte



Nombre de missatges : 197
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDj Jul 17, 2008 11:22 am

si teniu paciencia i us molan les pelis paranoiques, us recomano "cube" i "cube 3". La primera es fa pesada, pero els finals de les dues son brutals (ah, i ni se us acudeixi veure cube 2, es la major merda k han fet mai)
Tornar a dalt Ir abajo
https://millorquelapsp.forocatalan.com
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDj Jul 17, 2008 2:32 pm

De que van les de Cube?
Tornar a dalt Ir abajo
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDj Jul 17, 2008 3:22 pm

Ja he acabat de veure la peli de "American Gangster", una pelicula, que bé, senten per el seu nom, va sobre els gangsters i les mafies, són comencen dues hisories separades, que acaven ajuntantse ja que un busca a l'altre, la peli no pel fet de que tingui acció, que no en té molta, si no per el fet del que retrata i com ho fa m'ha agradat, es una peli diferent a les que estem acostumats a veure
Tornar a dalt Ir abajo
tangencial UJA10
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDj Jul 17, 2008 6:11 pm

Bueno acabo de veure "Antes que el diablo sepa que has muerto", que enkara k el titol sembla de riure o algu axi no o es.
Es una peli bastan heavy, on l'argument seria ke uns germans els i falten diners i van a robar a la joieria dels seus propis pares i wno pasen moltes coses a partir d'aqui.

La peli es nerviosa, intrigant i wno en resum k si voleu veure una peli diferent pos aki esta xD
Tornar a dalt Ir abajo
dindirindin
Nivell 8: Et mereixes respecte
Nivell 8: Et mereixes respecte



Nombre de missatges : 202
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDj Jul 17, 2008 7:39 pm

despres de veure alien vs predator he decidit veurer la 2 ja ke la 1 era molt bona. Vaja trunyo. no mireu la 2 pk es realment dolenta xD
Tornar a dalt Ir abajo
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDj Jul 17, 2008 10:01 pm

dindirindin escrigué:
despres de veure alien vs predator he decidit veurer la 2 ja ke la 1 era molt bona. Vaja trunyo. no mireu la 2 pk es realment dolenta xD

Es el que t'anava a dir, que no la miresis que m'han dit que es molt dolenta xD

He acabat de veure la de 1408, i està molt bé, molt paranoic a vegades pero està bé, ara no se si començaré a veure la saga d'American Pie o no se, ja vaurem
Tornar a dalt Ir abajo
tangencial UJA10
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDj Jul 17, 2008 10:35 pm

wno jo de tu Max no dubtaria e peke la saga de American Pie es la puta polla xD a mi son les pelis k mes m'agraden peke a part de ke et parteixes, es veuen moltes ties xD
Tornar a dalt Ir abajo
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDg Jul 20, 2008 5:44 pm

He trobat, mirant les pelis de American Pie, he mirat la 1 i la 2, ara em posare a mirar la 3, i clar a peliculasyonkis no esta la 4, i a les d'american pie et posen dues webs a dalt, i he mirat a la primera i hi ha la 4, la web es molt millor que peliculasyonkis, tb hi han series i axo, hi ha moltes més pelis, i si ni ha alguna que no la trobeu a peliculasyonkis entreu a http://www.newcineonline.com/
Tornar a dalt Ir abajo
ll Batista ll
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte
Nivell 6: Ja set pot tractar amb respecte



Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 03/07/2008

Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_minipostedDl Jul 21, 2008 2:44 pm

Joder, ahir vaya marató de pelis em vaig fotre, 5 pelis en un dia, les 5 primeres d'American Pie, i avui he acabat de mirar la 6, les recomano, son molt bones i tenen moments molt bons, pero no parlar de les ties que surten, joder, per mi la millor es la Vicky (Tara Reid) de la segona peli, joder com està de bona, i la Ashely de la peli 6, joder vaya altra, bueno que totes estan bonisimes en resum, les pelis son molt bones i habera si aquest any treuen la 7 que tinc ganes de veurela, encara no se sap pero espero que la fagin, diuen que juntaran tots els Stiflers, i si els junten imagineuvos lo que pot arrivar a passar, sobretot amb l'Stifler original, el de la 1 la 2 i la 3
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Películes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Películes...   Películes... Icon_miniposted

Tornar a dalt Ir abajo
 
Películes...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
-- M I L L O R Q U E L A P S P --- :: Off-topic :: Media-
Canviar a: